سوپر سونیک

سوپر سونیک

اینجا همه چی سونیکیه!!!
سوپر سونیک

سوپر سونیک

اینجا همه چی سونیکیه!!!

موارد مورد نیاز برای تبدیل !!

                            در این جا موارد لازم برای تبدیل سونیک به حالت هایش نوشته ام  

 

سوپرسونیک:7زمرد

  

هایپرسونیک:7زمردسوپر 

 

 دارک سونیک:خشم و عصبانیت 

 

 دارک اسپین سونیک:7حلقه 

  

سونیک اتش:گل اتش 

  

سونیک وحشی: نیروی گاما 

  

سونیک ایکسکالاپ: شمشیرش{کالوبین} 

                                                         امیدوارم خوشتون امده باشه

نظرات 2 + ارسال نظر
عرفان شلوغ سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 13:25 http://efe-sina-sholough.mihanblog.com

تو همون شانیک هستی؟
درباره shadic مثل درباره تو است
لطفا جواب بده

نه نه نه من یکی دیگه هستم اون عکس هم عکس من نیست

eli naz سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 01:59 http://oli.pw/A8XVN

سلام عزیزم خوبی ؟ وبلاگ باحالی داری من که خوشم اومد . من یهت سر زدم توم بیا یه سر بهم بزن اگرم دوست داری منو به اسم نایاب ترین ها لینک کن و بیا تو سایتم صفحه تبادل لینک اونجا لینک خودت رو بزار . منتظرتم ممنون الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

ممنون باشه بهت سرمیزنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.