سوپر سونیک

سوپر سونیک

اینجا همه چی سونیکیه!!!
سوپر سونیک

سوپر سونیک

اینجا همه چی سونیکیه!!!

sonic fire

                                                                sonic fire  

                                               

                                              اینم یکی دیگه از حالت های سونیک است 

                                              که وقتی سونیک تبدیل به این حالت میشود  

                                              سونیک اتش میگیرد و میتواند هر کاری  

                                              با اتش بکند!!! 

                                              اینم یکی دیگه از حالت های ناشناخته  

                                              سونیک است!!! که اتش نام دارد                                                                                                         ا ین یکی قدرت را فقط سونیک دارد!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
SHADOW سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 15:37

SONIC fireمن نمممممممممممممممیییی دونم چه نیرویی دارد قبلا من عاشششششششششششششششقققققققققققققققققققققققق ان ببببببوووووووووددددددممممممم تااین که فهمیم شششششششششششددددددوووووووو نیرویش بیشتره!!!!!!!!!!!!!!!! بعد تصمیم گرفتم عععععععاااااااشششققققق شدو ببببببشششششمم

سونی جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 15:39 http://sonicmodern.blogfa.com/

خیلی ببخشید به اینش فکرنکرده بودم

اشکالی نداره
خودم هم از خجالت اب شدم

مسعود جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 10:49 http://go2sacar1.mihanblog.com

دوریت را چه کنم ای سراپا همه راز ؟
ای سرا پا همه ناز ؟
به که گویم غم خویش ؟
به گل پرپر یاس ؟
تو بگو گریه کنم یا نکنم ؟
دوریت را چه کنم ؟

این چه ربطی به سونیک دارد
دباره نظر بده مسعود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.