سوپر سونیک

سوپر سونیک

اینجا همه چی سونیکیه!!!
سوپر سونیک

سوپر سونیک

اینجا همه چی سونیکیه!!!

جوک های سونیکی2

 

                  هرکی نمی خواد بخنده به ادامه ی مطلب مراجعه نکند

1-ازخاطرات شدو:

اون موقع ها یه ایفون ساده بود و هرکی زنگ می زد من می پرسیدم:

کیه؟و می گفت:من هستم!

 

اما حالا دیگه ایفون تصویری اومده و هر وقت یکی زنگ می زنه ژس می گیره و میگه:چه طوری جیگر؟!!!!!!

 

 

2-اس ام اس سیلور به شدو(ساعت24 شب):

از اون جایی که میگن شتر در خواب دیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه وظیفه ی خودم دونستم که بیدارت کنم!

اخه اون بالشد بی چاره چه گناهی کرده که نصف نداره؟؟!!!!

 

 

 

3-اگمن:

چرا هیشکی نمی تونه درک کنه که من خیلی خوب می تونم ردپا یا بی کنم؟

اخه همه رو منو برای این که هفت جدم دانشمند بوده دوست دارن ولی هیشکی منو به خاطره خودم دوست نداره!

سیلور و شدو باهم:

با با ردپا!

بابا اقای ردپــــــــــا!

بابا مســـــــــــــــــتر ردپا!!!!

سونیک از اون سر دنیا:

خوب ضایع شدی اگی جون!

 

 

 

4-به چارمی می گن دو دو تا میگه چهار تا خلاصه گند می زنه تو جک میره!

 

 

 

5-سیلور خواب بوده شدو می ره بالا سرش میگه:خوابی؟

سیلور:پ ن پ...

یه هو شدو می زنه تو سر سیلور و میگه:بگیر بخواب این چرت و پرتا مال فیس بوکه.

 

 

6-ایمی:چرا بال بال می زنی؟چیزی پریده تو گلوت؟

سونیک:پ ن پ دارم خودمو اما ده ی پرواز می کنم.

 

 

 

7-جمله ی اکتشافی اگمن:

دقت کردید وقتی دعواتون با یکی تموم میشه تازه جواب های خوب به ذهنتون می رسه.

 

 

8-سوال اکتشافی امگا:

نمی دونم هر دقیقه که می گذره به عمرم کم میشه یا اضافه می شه؟؟!!

 

 

 

9-اگمن می ره ارایشگاه،همه بهش میخندند میگه:زهر مار! اومدم اب بخورم!

 

 

 

10-اس ام  اخر احساسا تی سونیک برای ایمی:

ای کاش باران بودم تا غبار از روی صورتت می شستم....

 

اخه خودت که سال به سال صورتت رو نمی شوری.

 

 

 

11-از درد و دل های چارمی و ویکتور:

این قدر دوست دارم یه سری سوار هواپیما بشم و بپرسم برای ناهار و دستشویی نگه میدارین؟

 

 

 

12-چیز چیست؟:

چاوی 1ساله که 20 نفر مجبورند به خاطر اون کارتون نگاه کنن!

 

 

 

13-اسپیو میره روی جعبه ی مدادرنگی 36 رنگه قفل میکنه.

 

 

 

14-شدو واسه اگمن عکس ایمیل میکنه بعدش زنگ می زنه به اگمن میگه:

فرستادمش واست.

میگه:یعنی الان تو ایمیله؟

شدو:پ ن پ دم در خونتونه ولی دستش نمی رسه درو بزن بیاد بالا.

 

 

 

15-توی یه روز بارونی،سیلور می ره از خود پرداز پول بگیره،شلوغ بود و همه نزدیک به هم توی صف وایستاده بودن.یکی میاد و میگه:اقا کار می کنه؟

سیلور:پ ن پ پخش می کنه ما هم دسته جمعی وایستادیم داریم فیلم می بینیم.

 

 

 

16-سیلور عکس سونیکو می بینه میگه:این عکس مال شدو و توه؟!سونیک:پ ن پ عکس تارزان و برادرادو قلوشه!

 

 

 

17-شدو زنگ می زنه خونه ی سیلور اینا؛سیلور گوشی رو بر میداره و میگه سلام!شدو میگه:الان خونه ای؟!سیلور:پ ن پ لطفا پس از شنیدن صدای بـــــــــــــــــوقـــــــــ پیغام خود را بگذارید..باتشکر مدیریت خانه ی سیلور اینا!!!

 


18-پیغام گیر تلفن خانه ی سونیک:اگه ایمی هستی خونه نیستم!ولی اگر ایمی نیستی خونه ام!!!

 

 

19-اگمن:من بلاخره توی باغ وحش کار پیدا کردم!

ماریا:به عنوان کارمند؟؟

اگمن:پ ن پ به عنوان پلنگ!

 

 

 

20-سوال ماریا از اگمن:ایو تو برای برقراری ارتباط از تلفن استفاده میکنی؟

اگمن:پ ن پ اتیش روشن میکنم و به وسیله ی دود ارتباط بر قرار میکنم.

 

 

 

21-تیلز توی دستش نون باگت بوده،چارمی بهش میگه:نون باگته؟

تیلز:پ ن پ لب تاپ در طرح نون باگته.

 

 

 

22-شدو ماشینشو می بره سرویس کنه،میگه فیلترش روهم بذار.طرف میگه:فیلتر هوا؟

شدو:پ ن پ فیلتر شکن بذار ماشینم هم شب ها بیاد فس بوک.

 

 

 

23-تیلز به کیریم میگه:می شه وسایلو جمع کنی؟

کیریم:خوب تو این جا چی کاره ای؟!

تیلز:خودت این جا چی کاره ای؟

کیریم:من فضولم!

 

 

24-سیلور داشته شعر می خونده همین جوری وارد اتاق می شه!

شدو میگه:ساکت!

سیلور بعد از چند ثانیه ای مکث می خونه:

هوایی شدی خواستی که قلبمو دورش کنی.

دل تو دلت نبود بزنی ذوقمو کورش کنی.

و....

نظرات 1 + ارسال نظر
به تو چه! سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 13:39 http://ندارم

بدک نبود.اومدی خونمون نمیزارم با کاپیوتر بازی کنیا.فکر کردی من خرم.همش منو میفرستی دنبال نخود سیاه تا خودت بازی کنی.

ای پرو!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.