سوپر سونیک

سوپر سونیک

اینجا همه چی سونیکیه!!!
سوپر سونیک

سوپر سونیک

اینجا همه چی سونیکیه!!!

ازشخصیت خود دفاع کنید

                                     دراینجامیتوانیدبگویید کدام شخصیت را دوست دارید و از ان دفاع کنید. 

نظر دهید

نظرات 15 + ارسال نظر
یه مرد پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 23:10

بابا شدو هم قوی تره هم با تجربه تره هم رنج کشیدس خود شیرینم نیست تنها او بی کسه

گریه ام گرفت واقعاً راست میگه

miss negin سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 01:49

Shadow the hedgehogI love you

جسیکا دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 21:27

واقعا از دست این درسا
من فقط7 دقیقه میتونم بیام به وبلاگ سونیک
اما من طرفدار شدو هستم چون قوی واز قدرتاش هم مثل سرعت ضربه های قوی دارک نیروی سبز وبااستفاده از زمرد اشوب میتونه سوپر شه غیب شود زمان رامتوقف کند وانرژی زیادی بگیرد و همه چیز رو به اطراف پرت کند موتور سواریش عالیه دست پخت خوبی داره صداش معرکه هست ودر سونیک بوم حضور داره میتونه در زمان سفرکنه وبا کفشای اسکیتیش پرواز کند وقتی حلقه هاش رو باز کنه قدرت زیادی میگیره
اون وقت سونیک فقط سریع سوپر هایپر دارک حرکت چرخشی بلده
وسیلور هم فقط بلده سوپرشه واجسام رو تکون بده
ودر رده بندی قوی ترین ها
1شدو
2 سیلور
3سونیک
واگه کسی به شدو بی احترامی کنه روح شیطون من بیدارمیشه

خوب اطلاعات داری

سونیک بهترینه پنج‌شنبه 7 اسفند 1393 ساعت 20:01

اولین شخصیت سونیکه از سونیک هم تو عکس ها استفاده شده پس سونیک بهترینه سونیک

خوب دفاع میکنی

ارین چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت 22:51

سونیک اولین شخصیته و بعد سیلور و شدو من همشون رو دوست دارم سونیک سیلور شدو

سونی یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 14:39

شدو خیللی باحاله راستی وب زده ام بیایندsonye.mihanblog.com

شهاب جمعه 21 آذر 1393 ساعت 22:15 http://sonic1122.blogfa.com

soshaver ساخت خودم

افرین

عرفان شلوغ چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 13:32 http://efe-sina-sholough.mihanblog.com

سونیک خر
یاشاسین شادو و سیلور
اولسین سونیک
مرگ بر سونیک

هییییییی به سونیک فوش نده

سونی سه‌شنبه 7 مرداد 1393 ساعت 02:41

سونیک از خود راضیه سیلور احمقه ولی شدو رنج کشیدس پس بهترینه!

هرچی تو بگی

Melody جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 15:23 http://sonicandsalli.blogfa.com

سونیک

پارسا پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 10:36

من که قدرت و اینجور چیزا اهمییتی نمی دم.ولی باید بگم قدمت سونیک از همشون بیشتر است.تازه ما سونیک بوم هم داریما!در این صورت آیا شدو بوم داریم؟(سیلور که هیچی!)حلا من میگم سونیک بهترینه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(از بس که علامت تعجب کشیدم,چشام در اومد)

درست میگیسونیک بهترینه
منم نظر تو را دارم

شدو چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 16:13

شدو از همه قویتره

باشه!!باشه!!!

سیلور چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 16:12

سیلور بهترینه

همه فهمیدن بابا!!

shadow the hedgahog سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 01:36 http://donyayetarikshadow.blogfa.com/

سونیک ضعیف و مسخره است سیلور بچه ننه و ساده لوحه شدو بهترینه

خوب دفاع میکنی

آرام جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 22:38 http://Amyroes.mihanblog.com

باعث افتخارم هست که همچین وبلاگ زیبایی رو لینک کردم.
میشه شما هم وبلاگ بنده رو لینک کنید؟
راستی!من میگم سیلور!

حتما باعث افتخارم است

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.