سوپر سونیک

سوپر سونیک

اینجا همه چی سونیکیه!!!
سوپر سونیک

سوپر سونیک

اینجا همه چی سونیکیه!!!

جوک های سونیکی3

   
  
                                         هرکی نمی خواد بخنده به ادامه ی مطلب مراجعه نکند
 
1-از خاطرات سونیک:
چند روز پیش توی حموم حس اهنگ بهم دست داده بود و شروع کردم بخوندن یه دفعه سیلور اومد و در حموم رو زد وگفت:شدو میگه من از اهنگ های  کیریس برد خوشم نمیاد بگوشین سو راین بخونه!!
اخه همسایه شدن با شدو هم مشکلات داره!!!

2-اس ام اس تبریک سال نو سونیک:
پیشاپیش کیریسمس 2014،2015،2016 تولدت،تولدم،پیوندتان و قدم نو رسیده مبارک!
نور به قبرت بباره اس ام اس!!


3-اس ام اس شدو به سیلور:

کاشکی علم ان قدر پیش رفت کرده بود که از همین جا با بیل می زدم توی سرت!


4-از اگمن می پرسن نظرت درباره ی اب چیه؟
میگه:
اگه اب نبود ،ما نمی تونیم شنا کنیم و اگه نتونیم شنا کنیم غرق می شیم و دیگه نمی تونیم به نابودی سونیک فکر کنیم و جهان رو به امپراطوری خودمون در بیاریم و...

5-بهترین فکر اگمن در دنیای سونیک:

از نظر هندونه تمام ادم ها چاقوکش هستند!!


6-سیلور به ایمی:
من با تو آنست بودم ولی تو با من ان شرلی بودی!*


7-شدو:
در رو10/1/2013 به من ثابت شد که دنیا در 2012 تموم نمیشه!
اخه یه چیپش خریده بودم که روش نوشته بود:انقضا2015!

8-ایمی به بیلز:

یعنی اینقدر که این پسرا به موهاشون می رسیدن به بوته ی شلغم رسیده بودن الان هلو می داد!

9-یه حلقه ی طلا از بازی سونیک هیروز پیدا شده،الان 6سالش سال بعدی که 7سالش شد می فرستیمش مدرسه تا صاحبشو پیدا کنه!

10-شدو پشت چراغ قرمز چرت می زده پشت سریش شاکی میشه و بهش می گه:از این سبز تر نمی شه برو دیگه.

11-سیلور هندونه گرفته اومده خونه،شدو میگه هندونست؟
میگه:پ ن پ خر بزست داره مسخره بازی در میاره!!

12-خوب دیگه مزاحمت ایجاد نکنید!هر چند که هروقت میاین مراحمید!
نظرات 3 + ارسال نظر
سونیک و سیلور یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 13:48 http://www.sonicandsilver.loxblog.com

مردم از خنده

ممنون

رها سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 16:48 http://s2a.ir

سلام دوست خوبم
وب قشنگی داری
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی
میتونی برای وبلاگت آدرس جدید ثبت کنی
http://s2a.ir

نه. ممنونراستی سایت تو به چه دردی می خوره؟

ss یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 17:31

ss

ببخشید یکبار دیگر نظر بده چون نفهمیدم چی گفتی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.